miercuri, 16 februarie 2011

Cartofi prăjiţi cu gordon bleo

Vă trebuie:

- un kilogram de cartofi
- ulei pentru prăjit
- 4 file de piept de pui sau de curcan
- 4 felii de de şuncă
- 4 felii mai groase de caşcaval
- două ouă
- 5 linguri de făină
- pesmet simplu şi pesmet amestecat cu cereale de grâu (pisate)


Mod de preparare:

Cartofii se curăţă de coajă, se spală bine cu apă, se taie în formele dorite, apoi se pun la fript în ulei încins... ( eu i-am fript în ceaonu pentru mămăligă :) iasă mult mai buni, moi înăuntru şi crocanţi pe dinafară... ,,soacră-mea m-a învătat,, şi acum mi se pare mult mai practic decât să mă chinui să fac patru ture în tigaie, mai bine fac două în ceaon...)
Cănd sunt gata cartofii, îi scoatem pe un serveţel de bucătărie ca să nu rămână uleioşi, îi lăsăm aşa cam 5 minute.

Pregătirea gordonului bleo:
Se procedează astfel:
bucăţile de piept de pui se se bat foarte puţin ca să se mai lăţească, să nu rămână şunculiţa pe afară... se pune apoi felia de şuncă şi peste şuncă felia de caşcaval. Se împachetează în formă de păteat.
Ouăle se condimentează după gust, se bat bine... se dă apoi gordonu prin făină, prin ou, prin pesmet, iară prin ou, apoi prin pesmetul cu cereale.
Se pun la prăjit în uleiul bine încins, se lasă cca 4 minute pe o parte 4 pe cealantă parte... se scot pe şerveţele de bucătărie.

Este mâncarea preferată de soţul meu... :) ar mânca tooatăăă ziua cartofi prăjiţi :D

Cam aşa mi-au ieşi mie :)

POFTĂ BUNĂ !!!

Niciun comentariu: