miercuri, 16 februarie 2011

Trandafiri, decoraţiuni pentru tort





Vă trebuie pastă de zahăr şi coloranţi după preferinţă



Se rup bucăţele din pasta de zahăr, (eu le-am strivit puţin în mână ca să nu aibe aceeaşi formă fiecare petală) cca 8 - 9 bucăţi...


ca în imaginea de sus...



Se bagă fiecare bucăţică în folie de plastic şi se întinde bine cu sucitoru...




Cam aşa arată petala mea... :)





pe o scobitoare se face baza trandafirului... ( ca în poză )



şi se începe a se forma trandafiru...



aici nu este terminat... nu am mai apucat să îi fac poză la trandafiru final...





aşa că vi-l arăt gata pus pe tort :P

sper să vă placă ideea mea de a realiza un trandafir din pasta de zahăr...



2 comentarii:

Mirela Vlăduți spunea...

Pfoai, cat de bine arata, eu nu cred ca as avea rabdare sa fac trandafirasi, dar ai tai sunt geniali. Felicitari!

Andreea spunea...

multumesc mult de tot mirela... :* >:D<