vineri, 18 februarie 2011

File de șalău și cod cu orez alb


Din păcate am fost într-o criza de timp și nu am putut face poze pasa cu pas, îi pregăteam soțului meu o surpriză, și trebuia să aranjez totul foarte repede... sorry :(

Să trecem la treabă, vă trebuie următoarele:

- 4 file de șalău
- 4 file de cod
- condimente după preferință
- semințe de floarea soarelui ( curățate )
- muștar măcinat
- făină
- două ouă
- pesmet
- cereale de grâu măcinate
- ulei pentru prăjit

Mod de preparare:

Fileurile de pește se pun una peste alta, se împachtează pe lung în două, se trec prin făină, se condimentează după gust și după preferință... se trec apoi prin ou bătut.
Pesmetul se amestecă cu cerealele de grâu măcinate și muștar, apoi se trece peștele prin acest amestec și la sfârșit se preară câteva semințe de floarea soarelui...
Se pune peștele la prăjit în ulei încins, se lasă să se prăjească cca 5 minute pe o parte și 5 pe cealantă parte la foc mic...

L-am servit lângă orez simplu, fiert cu vegheta și o lingură de ulei...

A fost foarte bun și de mare efect... mie nu imi prea place peștele, dar de data asta chiar am mâncat și mi-a plăcut fooartee tare..

Soțul meu a fost plăcut impresionat de surpriză!!! :)




POFTĂ BUNĂ !!!

2 comentarii:

Mirela Vlăduți spunea...

Si noi suntem la fel de placut impresionati, deoarece preparatul tau arata foarte bine si trebuie sa fi fost foarte gustos. Sa va fie de bine!

Andreea spunea...

multumim mult de tot :) :*