duminică, 13 martie 2011

Aperitiv căsuţă


Am intrat pe blogul Lissei şi am găsit acest minunat aperitiv... aşa că m-am pus şi eu la treabă şi l-am încercat. O bunătate, mi-a ieşit suuper am fost foarte încântaţi de gustul căsuţei mele :)

Pentru foi aveţi nevoie de:

- jumătate de ardei roşu
- 5 ouă
- 5 linguri de ulei de măsline
- 4 linguri de iaurt
- 12 linguri de făină
- un vârf de linguriţă de bicarbonat
- sare

Pentru umplutură:

Se poate folosi după preferinţe... aperitivul facut de mine a fost umplut cu pateu frecat cu margarină, smântână frecată cu brânză feta, măsline, brânză topită, brânză almette şi salam uscat pentru a decora casa.

Mod de preparare:

Foile: Gălbenuşurile se amestecă cu uleiu, iaurtu... se amestecă bine, se pune făina, bicarbonatu şi sarea. La sfârşit se pun albuşurile batute spumă, se amestecă totul bine bine cu mixeru.
Jumătate din compoziţie se pune într-o tavă tapetată cu hârtie şi se dă la cuptorul preîncălzit pentru cca 10-15 minute la foc mic.
În cealantă jumătate se adaugă ardeiul tăiat cubuleţe şi se procedează la fel ca şi cu prima foaie.
Când sunt gata răcite, foile se taie în 4... trebuie să aveţi 8 dreptunghiuri.

Pe un platou am pus o foie mică, am uns foaia cu brânză de vacă amestecată cu smântână, am pus deasupra a doua foaie care are prin ea bucăţele de ardei şi am pus un strat de pateu, a treia foaie şi un strat de brânză topită, a patra şi crema de brânză almette şi tot aşa am alternat ,,crema,,
A cincea foaie am tăiat-o mai mica cu 1 cm în părţi şi tot aşa... în felul asta se formează acoperişul.
Se acoperă toată căsuţa cu cremă de brânză, acoperişul se ornează cu felii de salam uscat... etc.



POFTĂ BUNĂ !!!

Niciun comentariu: