duminică, 6 martie 2011

Omletă umplută


Aveti nevoie de:
- 4 ouă
- 200 grame de piept de pui
- o ceapă mică uscată
- două fire de ceapă verde
- 4 căţei de usturoi
- orez fiert
- condimente sare/ piper/ boia
- 4 linguri de ulei
- 20 de grame de unt
Mod de preparare:
Pieptul de pui se taie cubuleţe mici de cca 1 cm. Ceapa verde, ceapa uscată şi usturoiul se taie şi ele mărunt... exact ca în imagine.


Aşa arată orozul meu fiert... eu am folosit rizoto şi l-am fiert cu foarte puţină vegeta


Într-o tigaie cu cele 4 linguri de ulei se prăjeşte prima dată pieptul de pui, apoi se adaugă legumele tăiate, iar la sfârşit se adaugă şi orezul fiert şi se condimentează după gust cu sare, piper şi boia.

În altă tigaie se topeşte jumătate din unt...
Se bat două ouă ca pentru omletă şi se pune oul în tigaia cu unt. Această omletă se face la focul mai mare şi făcând cu o spatulă pe mărgini ca să nu se lipească... când este destul de prăjită ( doar pe o singură parte, nu trebuie întoarsă ) se pune direct în tigaie din compoziţia rezultată, şi se rulează în tigaie ( se întorc doar mărginile, nu se rulează ca pe o clăti ) apoi se răstoarnă uşooor în farfurie.
Se procedează la fel şi cu celelante două ouă...

A fost fooarte gustoasă, nu mă aşteptam să iasă chiar aşa ;;) :)



POFTĂ BUNĂ !!!!

Niciun comentariu: